Vores kunde er en international BtB projekthandelsvirksomhed med central beliggenhed i Trekantområdet, som gennem mange år har været leverandør til store kapitalkæder i primært Europa. Virksomheden tilbyder et unikt job i en omstillingsparat virksomhed, hvor 10 dedikerede medarbejdere brænder for at source kundedesignede møbler og Homeware der styrker kundernes indtjening.
ØKONOMI- & ADMINISTRATIONSCHEF
I tråd med at virksomhedens økonomichef går på pension, søges nu en forretningsorienteret økonomi og administrationschef som kan fortsætte den ambitiøse kurs i gode vækstperspektiver.
Du får en central rolle som højre hånd for virksomhedens direktør, med ansvar for daglig drift og organisatorisk tilpasning i takt med forventet vækst.
Rollen er bred og ansvaret omfatter:
– Økonomi, regnskaber og bogholderi
– Personaleledelse og administration
– Kontrakter og IT i samarbejde med eksterne leverandører
– PA for direktør og bestyrelse, herunder deltagelse i bestyrelsesmøder mm.
Hverdagen er dynamisk og samarbejdende med dygtige kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, og du bliver en central person i den videre udvikling og organisering.
Succeskriterier i stillingen er:
– Kvalitet i rapportering og tal
– Likviditetsstyring
– Løbende optimering af driften
Du har erfaring med at være hands-on og samtidig drøfte forretning i en mindre handelsvirksomhed og kan bidrage med økonomisk indsigt og driftsøkonomiske analyser og likviditetsstyring. Samtidig har du erfaring med samhandelskontrakter og risikostyring og er stærk i Excel og gerne Navision. Du har en relevant økonomisk uddannelse og behersker engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.