ØKONOMIASSISTENT

  • Ansøgninger er blevet lukkede

Administrationsselskabet BOVIA er for alle almene boligforeninger, der ønsker at stå stærkere i fremtiden. Vi har den fornødne specialviden, og tager os af jura og administration, så vores kunder – boligforeningerne – kan bruge deres tid på at gøre boligforeningens lejemål attraktive for beboerne. Se mere på Bovias hjemmeside.


Økonomiassistent

Vi søger en proaktiv Økonomiassistent, der brænder for de daglige driftsopgaver og samtidig har et øje for udvikling i afdelingen.

Med reference til Økonomichefen bliver du en del af bogholderi-teamet. Her bliver dine daglige nøgleopgaver alt fra håndtering af regninger, behandling af fakturaer, daglig bogføring samt afstemning af bank konti og meget mere.

Som en del af bogholderi-teamet deltager du også i betjening af telefonopkald. Derudover bistår du organisationen med vejledning omkring oprettelse af kreditorrekvisitioner og kontering.

Din primære arbejdsplads bliver på kontoret i Kolding.

Om dig

Det falder dig naturligt at organisere dit arbejde, så det bliver effektivt. Dine samarbejdsevner er gode, og du indgår gerne i et teamwork. Du er kendetegnet ved din vedholdenhed og dit ønske om at se resultater og tage initiativ.

Du trives med daglige driftsopgaver, og kan lide at arbejde i et åbent miljø. Som person er du tålmodighed og har en analytisk tilgang til opgaverne. Du er loyal, proaktiv, og selvstændig.

Kvalifikationer

Du har en relevant uddannelse indenfor bogholderi eller økonomi. Dertil kommer erfaring med bogholderi fra en mellemstor eller stor virksomhed. Du er en habil bruger af Microsoft Office Word og Excel.

Desuden er du vant til at arbejde med økonomisystemer og daglig bogføring.

Har du kendskab til den almene sektor eller på anden måde forståelse for de administrative og politiske processer i boligforeningsregi er det et plus, men ikke et krav.

Du er perfekt til dansk i skrift og tale, ligesom du skriver og taler engelsk på middel niveau.

Du har kørekort til personbil (B).

Bovia tilbyder

En spændende stilling, hvor du:

  • Har frihed under ansvar, og kan sætte dit præg
  • Bliver en del af en dynamisk organisation og et godt team
  • Tjener en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer

Interesseret?

Hvis du har de rette kvalifikationer og erfaringer til dette job, bedes du indsende ansøgning og CV i Word eller PDF, ved at klikke på “Ansøg stillingen” nederst på siden.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Partner Jan Jørgensen telefon +45 41 19 17 03.

Vi kalder løbende ind til samtaler, og ansætter når den rette kandidat er fundet.